2013-06-25

Pradedama registracija į užsiėmimus ,,Nėščiųjų mankšta“. Tai mankštos būsimoms mamytėms. Išnešioti savo įsčiose naują gyvybę yra be galo atsakingas išbandymas, pareikalaujantis iš moters daug ištvermės, jėgos ir pasiaukojimo. Reikia pasirūpinti ne tik kūdikio aplinkos gerove, bet pirmiausia - savo ir savo mažylio sveikata. Fizinės mankštos – tinkamiausias būdas būsimai mamai stiprinti sveikatą. Todėl rekomenduojame išbandyti nėščiųjų mankštą, kuri vyksta su kamuoliais. Kamuoliai padeda ne tik skatinti teigiamas emocijas, bet ir stiprinti raumenis, širdies, kraujagyslių, kvėpavimo, jutimo sistemas bei lavinti laikyseną.

Nors nėščiųjų mankštos vyksta mažoje grupėje, tačiau šie užsiėmimai maksimaliai individualizuojami. Per užsiėmimus atsižvelgiama į kiekvienos būsimos mamos savijautą, lūkesčius. Nėščiųjų mankšta puikiai tiks toms būsimoms mamytėms, kurios nori būti geros nuotaikos, gražios laikysenos, gerai miegoti, turėti tvirtus raumenis bei gerą bendrą organizmo būklę.

Daugumai būsimų mamų lengviausias antras nėštumo trimestras, todėl tai - tinkamiausias laikas mankštintis. Nėštumo metu moters organizmui ir toliau reikia fizinės veiklos. Jeigu dar prieš pastodama lankėte kokias nors treniruotes, nėra reikalo aptingti (nebent kitaip rekomendavo gydytojas). Nepamirškite, kad jūsų aktyvumas lemia ir mažylio aktyvumą - galima sakyti, kad vaikutis mankštinasi dar prieš gimdamas.